sobota, 10 grudnia 2016

Beautiful Lady Autumn | GAMISS


Kasztanowce rozsypują swe owoce, by Jesienna Pani mogła nosić korale. Lasy obsypują ją liśćmi, by nie zmarzła, a wstydliwa bezbarwna przestrzeń próbuje skryć się za mgłą, gdy widzi, jak niesamowita jest ta aura.
A ja, przy dźwięku fortepianu, zachwycam się po ciuchu razem z nią.
xoxo, Xiya Valentina

______________________________________________________________

Czerwona spódnica →TELEPORTUJ SIĘ← pięknie ukłąda się i tańczy na wietrze, długością idealna na jesienny czas. Ma połyskujący, lekki materiał, który kontrastuje z czernią bluzki →TELEPORTUJ SIĘ←. Ta jest dość nietypowa, bo połączona z chokerem, co dodaje nietypowy charakter stylizacji. Idealna, bo dwa w jednym! Nie mogło też zabraknąć szczegółów. Jestem zwolenniczką minimalizmu, szczególnie w biżuterii. Właśnie dlatego wybrałam proste, geometryczne, pozłacane pierścionki →TELEPORTUJ SIĘ←.
W dzisiejszym wpisie widzicie również zapowiedź na najbliższy czas - prostą i uniwersalną torebkę →TELEPORTUJ SIĘ← , którą można zabrać na prawdę wszędzie! Niedługo sami zobaczycie.





photos by my best friend Kasia, Autumn 2016, Lutomiersk

Gamiss top, skirt, bag, rings ♦ New Look belt ♦ Perfect watch ♦ Deichmann schoes ♦

♪♪♪

Koniecznie odwiedźcie stronę GAMISS!
Będę wdzięczna, jeśli przeteleportujecie się w zakamarki, które Wam udostępniłam w ramach współpracy!

Zapraszam też na mój blogowy FACEBOOK!

44 komentarze:

  1. Poklikane, podaję ceny: 10,19; 13,78; 2,07; 8,80.
    Świetna stylizacja, fajne ciuchy. Szkoda tylko, że już wyprzedane, chętnie bym kupiła bluzkę albo spódniczkę, którą nosisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Jestem pełna podziwu!! Cudowna kreacja i zdjęcia 👍👍👍 :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te zdjęcia z tą spódnicą. Bardzo mi się spodobała twoja bluzka! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe, klimatyczne zdjęcia :) spódnica przypadła mi do gustu, ten tiul jest piękny.
    Pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Cudowny klimat zdjęć bardzo mi się podoba! :)

    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy zestaw :) Spódnica jest świetna :)
    Poklikałam!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo charakterystyczne i klimatyczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia, mroczne, urokliwe i mają to coś :) kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyuczna jest ta spodniczka i bardzo podoba mi się, że przelamalaś ją cieższymi dodatkami, dzięki tumu nie wyszlo zbyt słodko, a za to charakternie- super ! <3


    Teleportacja zakonczona sukcesem ;) hihihi
    10,19$, 13,78$, 8,80$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik sukienki oraz baner Shein z boku posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygladasz !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja idealnie wpasowuje się w scenerię tych zdjęć! bluzeczka jest genialna- jeszcze takiego kroju nie widziałam ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!

    nowy post, odwdzięczam się za obs
    http://justemsi.blogspot.com/2016/12/soft-grunge-sound.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zdjęcia! :D śliczna sceneria, wszystkie do siebie pasuje

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tiulowe spódniczki są świetne. Można się poczuć jak mała księżniczka:D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się bluzka. Taka spódnica też by mi się przydała!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz :) zdjęcia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta spódnica :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz rewelacyjnie !!! Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Same plusy. Piszesz pięknie,zdjęcia cudowne jestem pod wielkim wrażeniem. Obserwuje i zapraszam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  20. wietna stylizacja a klimat zdjęc podoba mi się bardzo :) !!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się takie żywe zdjecia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście kliknęłam w teleportery choć na początku myślałam, że są to jakieś specjalne wstawienia mające przenieść nas w klimat tajemniczego lasu :) Oryginalne zdjęcia!

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  24. klimatyczne zdjęcia! Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na bloga o moim życiu: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódnica szałowa. Ubrałabym się tak na sylwestra! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia! Są takie klimatyczne <3
    Teleportowałam się (13,78$, 10,19$, 2,07$, 8,80$)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo klimatyczne zdjęcia! podobają mi się :D
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i mega stylizacja ♥ bije magia z tych zdjęć :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna stylizacja! Piękna spódniczka! <3 iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódniczka rewelacja :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz przepiękną spódnicę ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna stylizacja, jak z baśni!

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna, baśniowa stylizacja! Na początku myślałam, że masz kołnierzyk ! Teleportowałam się i widzę, że torebki i spódnice wyprzedane. Pozdrawiam ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne pierścionki i rewelacyjna torebka! Stylizacja jak i zdjęcia bardzo klimatyczne! *.* A bluzka bardzo ciekawa. :)
    Kliknięte. :* 10.19$ 13.78$ 3.19$ 8.80$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna ta spódniczka, bluzka i torebka też świetna! Całość rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo pomysłowe zdjęcia. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna spódnica :) Świetna sceneria ;)

    OdpowiedzUsuń

▼▼▼
Dziękuję za każdy komentarz!
_____
Thanks for all comments!