środa, 12 października 2016

White garden


Gdybym miała zaprojektować swój własny ogród, byłyby w nim tylko białe kwiaty. Byłby tak ogromny, że nawet ja potrafiłabym się w nim zgubić. Siedziałabym tam w długie wieczory, grała na flecie i czytała poezję. a dookoła rosłyby owocowe drzewa.
Pachniałoby winem i kojącym spokojem. Szelestem liści.
Ale najważniejsze, by w tym ogrodzie, razem ze mną, był ktoś dla mnie ważny.

xoxo, Xiya Valentina



photos by my sister Magda, Summer 2016, Komarówka Podlaska

♦ Orsay white top ♦ no-name skirt ♦ H&M overknee socks ♦ second-hand bag ♦

♪♪♪

39 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja. Podziwiam ;))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wyobraźnia, świetny post :)
    vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny zestaw :D bardzo mi się podoba :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great!
    What you think about follow each other? If you want - follow me, let me know and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello, your outfit looks very nice! I like the "white garden" name. :)

    if you want to follow each other on gfc, let me know on my blog and i will follow you back. :)

    have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, spódniczka wymiata :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! unrealizable

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz!
    Bez ważnych dla nas osób, nic innego nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ się można rozmarzyć po tym Twoim opisie ..

    OdpowiedzUsuń
  11. To pierwsze zdjęcie podbiło moje serce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe kwiaty to też coś, co uwielbiam!
    Wyglądasz ślicznie <3
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka przypadła mi bardzo do gustu :)
    Świetny outfit.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, zamknęłam oczy i wyobraziłam sobie tą scenerię. Cudownie inspirujące.. pięknie!
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. No to oby Ci się taki ogród przytrafił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello,

    Beautiful look ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki ogród byłby cudowny!
    Świetnie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz nietuzinkowo, masz w sobie coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest super! I liczę, że kiedyś zaprosisz mnie do tego ogrodu, chciałabym go zobaczyć. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealny plan ogrodu :) też bym chciała spedzic w nim troche czasu.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosta ale bardzo ładna stylizacja! :) A taki ogród bym z chęcią odwiedziła...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz <3 świetna spódniczka

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  23. A w moim ogrodzie byłoby kolorowo <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym chciała, aby w moim ogrodzie znalazły się różne kwiaty w innych kolorach :)
    Świetna stylizacja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie piszesz :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna spódnica! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny zestaw. Śliczna torebka :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Biel... delikatna... subtelna... uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zestaw :) Spódniczka jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale jestem zachwycona Twoją urodą! Chętnie uciekłabym na chwilę do Twojego ogrodu. Rozlożyła fioletowy koc i udawala, że nic więcej nie istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna torba! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo niespotykana i wyjątkowa forma bloga.
    Inne, nieoczywiste zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. B.ładna torebka, ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń

▼▼▼
Dziękuję za każdy komentarz!
_____
Thanks for all comments!