sobota, 16 lipca 2016

Black & white


Razi mnie w oczy jakikolwiek kolor, najchętniej przebarwiłabym cały świat na czerń i biel. Taki stan zrodził się w moim umyśle już na początku czerwca i trwa nadal. Pomimo natłoku tak wielu spraw dotrwałam do wakacji i wreszcie odetchnęłam od toksycznych ludzi. A teraz wracam na bloga.

xoxo, Xiya Valentina


photos by my sister Magda, Summer 2016, Biała Podl.

♦ Reserved white shirt ♦ Cropp skirt ♦ Domyos top ♦ second-hand bag ♦ Converse sneakers ♦

Jak zrozumieć piękno nieba?

♪♪♪

64 komentarze:

  1. zdjęcia cudowne mega mi sie podobaja, sa swietnej jakosci ! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;) ja najbardziej lubię biały i czarny, bo zawsze do wszystkiego pasuje ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te kolory, śliczne jesteś
    Obserwuję i liczę na to samo
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia szczególnie ostatnie! I cudna torebka :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, prosta stylizacja :) Bardzo podoba mi się taki look. Czekam na nowe wpisy
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerń i biel.. uwielbiam taką klasykę :)
    A torebka rzeczywiscie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torebka :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i stylizacja, podoba mi się Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! :) Bardzo ładne zdjęcia ^.^
    Śliczna spódniczka :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny look
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw bo minimalistyczny ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna stylizacja! ;) Torebka mega!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega ładnie wyostrzone zdjęcia :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) a torebka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. To odpoczywaj, odpoczywaj od tych toksycznych ludzi. Trzymam kciuki za to, aby było lepiej i za przyjemne blogowanie. Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczny kolor kudełków:) wow:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi tam kolory na świecie ne przeszkadzają :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post! I love it so much.


    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki są super! Ładna bluzka i torebka :)
    Dzięki za odwiedziny <3
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna stylizacja :)
    Oby powrót na bloga przyniósł Ci same korzyści!
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwieeelbiam biel i czerń, ale czasem przyda się jakaś dawka koloru 😁😁

    Kawałek lata. Może wpadniesz? :) SUMMER | tag + inspirations

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna stylizacja. Elegancko. Torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I tak widzę siebie na wszystkich egzaminach na studiach. Chociaż za wiele to mi ich już nie zostało.
    Bardzo fajna stylizacja.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie czarno białe stylizacje :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja do czarno-białego świata dodałabym jeszcze beż:D Świetna stylizacja:* A w torebce się wręcz można zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czerń i biel - to jest to, masz racjè :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Love this minimalist outfit of yours! Great styling as always! Thanks for your wonderful comment on Qing's Style I hope you keep in touch, I would love to hear from you!

    Follow me @qingsstyle on Instagram and Twitter!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja! <3
    Ostatnio polubiłam połączenie czerni z bielą.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. it's cool! Just awesome!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Your blog is so cute and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    Have a good week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Klasyka zawsze w modzie :) Dobrze, że oderwałaś się od toksycznych ludzi :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna stylizacja. Taka stylizacja jest bardzo modna i ślicznie na tobie wygląda
    Odwdzieczam sie za obs i komentarze
    Mój snapchat: styleandafshio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego konkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne zdjęcia, masz cudowną urodę :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Udana sesja ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja głowa usunęła by najchętniej wszystkie kolory oprócz bieli i czerni w okolicach jesieni :)
    Cudownie wyglądasz!

    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna torebka! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zdjęcia, pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia. Ja gustuję od niepamiętnych czasów w czerni i bieli, to kolory które u mnie przeważają oraz najchętniej je noszę.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny look, black and white zawsze się sprawdza! A conversy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny look :) Widze ze trampki zakładasz bez skarpetek :) Czesto to praktykujesz z innymi butami ?
    Pozdrawiam
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie wyglądasz, uwielbiam Conversy i już za nimi tęsknie!!!

    OdpowiedzUsuń

▼▼▼
Dziękuję za każdy komentarz!
_____
Thanks for all comments!