czwartek, 31 grudnia 2015

Last in 2015


To już koniec roku. Nie chcę nawet o tym myśleć, bo nie wiem czemu, wolałabym po prostu obudzić się rano i nie być świadomą tego, że to już 2016. Nieee.
A gwiezdne niebo błyszczy, szron pokrywa szyby domów i aut, księżyc lśni, gotowy na kolorowe fajerwerki. Zapalam w swych oczach światło, by odpędzić mrok. Nie sztuka patrzeć i widzieć jasność, lecz sztuką jest je zamknąć i nadal mieć blask przed oczami.

xoxo, Xiya Valentina



photos by my sister Magda, Winter 2016, Komarówka Podl.

♦ no-name dress, coral belt, tights, boots ♦ Perfect watch 

Pieseł Bernard!
♪♪♪

24 komentarze:

  1. Świetna piosenka! I mam nadzieję, że 2016 rok będzie tak samo dobry jak 2015 :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tekst - mistrzostwo
    http://greaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna stylizacja! Podoba mi się :)
    Zapraszam do udziału w konkursie i obserwacji
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczne zdjęcia i nie wiem dlaczego, ale kiedy na nie patrzę ciśnie mi się na usta słowo "inne". Piękne!
    2016 wcale nie musi być wcale gorszy od 2015. Życie toczy się dalej. :)
    Ostatnie zdanie w notce - świetne! I na koniec jedna z moich ulubionych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW piękne zdjęcia :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie mogę uwierzyć, że zawitaliśmy 2016 rok. Coś strasznego, że czas tak szybko płynie. Piękne zdjęcia, świetnie na nich wyszłaś. Sukienka, no, po prostu cudo! Bardzo lubię tę piosenkę. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, zakochałam się! Nie mogę przejść obojętnie obok takiego bloga! Idealnie wpisuje się w mój gust! :)
    Pozdrawiam, świeżo upieczona Obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Magiczny post. Taki refleksyjny - podoba mi się. ;) Przepiękne zdjęcia, trochę w oldschoolowym stylu. *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz i świetne zdjęcia;)
    zapraszam do nas http://justbasicstyle.blogspot.com/
    zachęcam do ocenienia zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo spodobała mi się ta sukienka. chętnie sama bym sobie taką sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz i bardzo ładna sukieneczka.:d

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka ładna stylizacja *.*
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w tym poscie ? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. To drugie zdjęcie trochę kojarzy mi się z tymi bliźniaczkami z "Lśnienia", nie wiem czemu XD
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna piosenka i super stylizacja :*
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalna stylizacja :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

▼▼▼
Dziękuję za każdy komentarz!
_____
Thanks for all comments!