sobota, 21 marca 2015

Spring Princess


Słońce rozpromienia każdą twarz przyciemnioną minionymi miesiącami. Zakochani patrzą na siebie z większą miłością i jeszcze bardziej siebie pragną. Wieczory są idealne na długie spacery; chłód nie przenika już wszystkich kości, lecz tańcząc, głaszcze skórę.
Niczyje dłonie nie chcą być samotnie opuszczone, niczyje ramiona nie pragną otulenia, niczyje oczy nie chcą płakać w ciszy, ani niczyje usta nie potrzebują słów tak delikatnych jak płatki wiosennych polnych kwiatów.
I nie wiem, czemu pomimo wiosny i promieni słońca jest mi tak zimno.
xoxo, Xiya Valentina

photos by sister Magda, Spring 2014, Komarówka Podlaska

♦ Reserved shirt ♦ DIY diadem-crown ♦ DIY roses wall ♦

Przetarł powieki niebieską chusteczką, 
prawie tak błękitną, 
jak jego oczy.
♪♪♪
Benjamin Francis Leftwich - Butterfly Culture LAST SMOKE BEFORE THE SNOWSTORM

40 komentarzy:

  1. Nie tylko spacery, ale jak i w moim przypadku na trochę biegania :))
    5 miesięcy to też dużo, to prawie pół roku, niektórzy potrafią bloga prowadzić przez miesiąc, a potem sobie odpuścić, więc 5 miesięcy to równierz długo, przynajmniej według mnie :)
    Dziękuję Ci bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello dear, Wooow your blog is wonderful!! ^_^ we could follow on GFC .. as soon as you will follow me, I will return immediately to your blog in order to reciprocate .. I'll wait! a kiss ;*

    http://giuliagreeneyes.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, to co piszesz też jest piękne :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieczorne spacery najlepsze! <3
    Świetne zdjęcia ;)

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great photos !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadza się, uwielbiam wieczorne spacery:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie to oznaki budzącej się wiosny :)
    Boskie tło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany... to takie nie do opisania,piękne,o głębokim znaczeniu.Uwielbiam nic nie wiedzieć,nutka tajemniczości na zwykłym kroku.Tak samo jak cytaty,mają w sobie coś niezwykłego.Zawierają znaczenie,często mądre z życia.Ten komentarz robi się bez sensu.W wolnym czasie poczytam poprzednie wpisy. #stałaczytelniczka

    you-found-me-leonetta.blogspot.com

    Birth .

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zdjecia, masz piękny wystrój bloga!:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html

    poklikasz? bardzo dla mnie to ważne:)
    jeśli tak, napisz mi w komentarzu, to się odwdzięczę:)
    miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wieczorami spacerować :) Bardzo podoba mi się drugie zdjęcie.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten tekst Kochana i nie dobrze że Ci nadal zimno. Na to wygląda że potrzebujesz kogoś bliskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post! :)

    dianadblogging.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieczorne spacery uwielbiam! :) Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Wieczorny spacer to najlepszy pomysł na odreagowanie po ciężkim dniu :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie to opisałas. Zawsze chciałam w inny sposob opisac swoj wewnetrzny stan duszy i probowałam, ale nigdy mi nie wyszło. Przyznam ci sie ze ta miłość niekoniecznie jest taka piekna, akurat w moim przypadku. Mimo ze jestem w związku czuje sie samotna, nie moge pozwolic sobie na spacer, nie mam komu sie wypłakać w ramię i ja rownież nadal czuje chłod. To wszystko dlatego ze jestem w zwiazku na odleglosc. Co prawda widujemy sie kiedy tylko jest to mozliwe, ale... ciezko mi to opisać. Jak na poczatku wspomniałam nigdy mi to nie wychodzi.
    Dziekuje ci za wizyte na blogu. mam nadzieje ze zostaniesz ze mna na dłuzej.
    Obserwuje :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! Miłość z dala nie może być prosta. Nawiązuj z nim jak najczęściej kontakt, żeby zawsze o Tobie pamiętał ;-)
      PS:Jestem jeszcze początkującą bloggerką, hmm, co mam zrobić by inni mogli mnie obserwować? :-)

      Usuń
  17. Byłam po prostu szczera :) Oj nie jest prosta. Hmm rozmawiamy przez telefon codziennie po kilka godzin i zawsze usypiamy z telefonami będąc na połączeniu. nie pamietam zeby byla jakakolwiek noc, kiedy nie usypialismy razem :) Wiesz tu już w sumie trzeba by bylo sie bardziej zagłębić. W sumie na nasze relacje maja wplyw tez inne czynniki, m.in. jego odpowiedzialnosc, to jak bardzo sie stara. Ech szczerze mowiac, nie chce nawet o tym myslec, ale wiem ze nie moge tego tak zostawić, bo wciaz to we mnie siedzi i nie potrafie cieszyc sie nastepnym dniem, a przyznam ze szczesliwa to do konca nie jestem.
    Jesteś poczatkujaca? W takim razie jesli masz jakies pytania to smialo pisz do mnie :) Chcesz miec mozliwosc obserwowania twojego bloga? Wejdz na gorze w "projekt". Po lewej stronie masz liste i wybierz "układ". nasteonie kliknij "dodaj gadżet", po lewej stronie "więcej gadżetów" i pierwsze co ci sie wyswietli to bedzie "Obserwatorzy" kliknij na plusik i gotowe! :)
    mam nadzieje ze zostaniesz ze mna na dluzej :)
    Pozdrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za pomoc! :-)
    Jeśli chcesz ze mną porozmawiać, zapraszam na maila (w zakładce "CONTACT") :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie wiosna już odpuściła, bo sypie śnieg :)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny diadem.... Ja miałam kiedyś taka złota koronę zrobiona przez mamę... Ciekawe gdzie ona się podziewa... :D Zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezly pomysl no nie? Juz napisałam do ciebie na maila. Daj znac czy doszło :)
    Zapraszam cie do wziecia udzialu w akcji. Mozesz sprobowac i sie sprawdzic :)
    Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt! :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  22. You look so beautiful! I love the DIY crown :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jak zwykle!

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wieczorne spacery, wspaniale napisane :)
    Ładne zdjęcia :)

    wanessa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. też uwielbiam spacery wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz bardzo ciekawy styl ;)
    Uwielbiam takie spacery, gdy jest taka ciepła noc ;) Mam nadzieje, że to nadejdzie jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. 'Niczyje dłonie nie chcą być samotnie opuszczone, niczyje ramiona nie pragną otulenia, niczyje oczy nie chcą płakać w ciszy, ani niczyje usta nie potrzebują słów tak delikatnych jak płatki wiosennych polnych kwiatów.'- cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny post :D oraz śliczne zdj. :D
    Obserwuję :D
    http://aguuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi zawsze zimno, bo mam niedokrwistość :P
    Księżniczka :)


    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie napisane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne zdjęcia, masz oryginalną urodę :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne tło, Ty również jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń

▼▼▼
Dziękuję za każdy komentarz!
_____
Thanks for all comments!