poniedziałek, 24 listopada 2014

Madame Autumn


Spoglądając przez okno pokoju, widzę pochmurny poniedziałek i coraz bardziej zaspanych ludzi. Każda godzina dodaje niebu coraz ciemniejszych odcieni, a mi jeszcze więcej zajęć. Wszystko się nawarstwia i nie wiem już, za co mam się zabrać. Marzę jedynie o słodkiej gorącej herbacie, biszkoptach z kremem i dobrym śnie.
Pomimo tych negatywnych stron, jesień jest moją ulubioną porą roku, więc wstaję, zakładam płaszcz i idę. Idę, by żyć.
powitania, Xiya Valentina

photos by my sister Magda, Autumn 2013, Komarówka Podlaska

♦ second-hand shirt, bag ♦ DIY skirt ♦ no-name headband ♦ Gatta tights ♦ Deichmann shoes 

Czy mogę popatrzeć na twoje dłonie?
Są piękne.
♪♪♪

16 komentarzy:

  1. świetna koszula ma ciekawe zdobienia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, bardzo nastrojowe. Koszulą ożywiłaś ten szary krajobraz :)

    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jakie piękne zdjęcia i śliczna stylizacja ! :) Może wymienimy się obserwacjami ? http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja:)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, jakość zdjęć na blogu - miazga :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ! Chciałam Cię powiadomić, ze zostalaś nominowana na moim blogu do wzięcia udziału w Liebster Blog Award.

    Więcej informacji u mnie:
    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna koszula, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia, i świetna koszula *,*

    obserwujemy?:*
    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sesja. Kocham takie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie stylizacje w stylu vintage! super!

    http://outfitbybenit.wordpress.com/2014/12/25/baby-its-rainy-outside/

    OdpowiedzUsuń
  11. you made that skirt yourself?? so cute and classy!

    OdpowiedzUsuń

▼▼▼
Dziękuję za każdy komentarz!
_____
Thanks for all comments!